Poradnik - jak zlecić napisanie pisma

 

1. Wybierz usługę   Zleć napisanie pisma  

2. Nastąpi automatyczne przekierowanie do okienka – Obsługa Klienta – Kontakt z nami,

3. W polu Temat wybierz opcję – Zleć napisanie pisma, 

4. Następnie wpisz swój adres e-mail, 

5. W polu tekstowym należy opisać swoją sytuację prawną, lub wskazać jaki wzór pisma ma zostać sporządzony,

6. Możliwe jest zamieszczenie pliku – Załącz plik – w celu przedstawienia załączników – np. wezwania, pisma z sądu, odpisu pozwu, odpisu odpowiedzi na pozew, aktu oskarżenia itp., które mogą okazać się pomocne podczas pracy nad sporządzeniem wzoru pisma,

7. Ostatnim krokiem jest wciśnięcie okienka – Wyślij,

8. Niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia (w ciągu 30 minut), nasz pracownik, prześle na podany adres e-mail wstępną wycenę oraz prawdopodobny czas oczekiwania na sporządzenie wzoru.

9. Jeśli zaakceptują Państwo wstępną wycenę należy opłacić usługę – szczegóły dotyczące płatności można zaleźć w zakładce - PŁATNOŚCI,

10. Wykonanie usługi nastąpi nie później niż w ciągu 72 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty. Zostanie ona przesłana na podany adres e-mail wraz z fakturą VAT.